vineri, 17 februarie 2017

Dincolo de noi

Dincolo de nisipurile mişcătoare,
Dincolo de o albastră zare,
Dincolo de un munte şi de o mare,
Departe de tristeţe şi uitare,
Într-o lume uneori prea mică,
Alteori prea mare,
Eşti tu, iubirea mea nemuritoare...

Dincolo de privirea-ţi minunată,
Dincolo de îmbrăţişarea-ţi
Mult aşteptată de luni şi ani de zile,
Dincolo de iscălituri şi de ştampile,
Se află inima ta, în care e iubirea
De care am nevoie...

Aici sunt eu, singura femeie
Cu sufletul plin de dragoste şi dor,
Fiorul iubirii mele, nu este trecător,
E cât se poate de neîndurător...
Dincolo, eşti tu, iubite călător,
Cu tine colind mereu
Pe Tărâmul viselor,
Nu mi-e uşor când dispari,
Dar ştiu că ai s-apari
Ca soarele după furtună...
Tu-mi faci din 
Vreme rea, vreme bună,
Iubirea pură ne este stăpână.

Dincolo de noi, sunt ninsori şi ploi,
Dar amândoi suntem eroi,
Ocolim orice război sau tărăboi...
Noi doi... nebuni îndrăgostiţi,
Pe viaţă suntem uniţi
De o poveste minunată,
De o iubire, care nu va fi trădată;
Orice s-ar întâmpla
Tu vei rămâne-al meu,
Eu voi rămâne a ta!


© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu