marți, 28 februarie 2017

Gânduri şi idei

Plimbându-mă prin parc
Pe vechile alei,
Privind doi porumbei
Care se aşezaseră
Pe creanga unui tei,
Mi-au venit în minte
Atâtea gânduri şi idei...

Mi-am amintit
De parfumul de ghiocei,
De vechiul obicei
Pe care îl aveam
Când cu tine mă-ntâlneam;

Ne ascundeam pe sub copaci,
Tu erai puţin stângaci
Când mă sărutai pe gât,
Dar uitam de tot ce era urât;

Un drum lung am străbătut
Trecând cu tine peste trecutul crunt;
Când tu ai apărut în viaţa mea
A ieşit şi soarele pe strada mea...

Iubirea ta mă-nvăluia
De seara până dimineaţa,
De-atunci lumina nu s-a stins
În sufletu-mi ce e aprins
De focul iubirii care m-a cuprins...
Iubite, tu nu eşti doar un vis,
Eşti o parte din al meu Paradis!


© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu