marți, 28 februarie 2017

Cu patimă şi foc

Te iubesc
Aşa cum îşi iubeşte
O mamă copilul,
Te iubesc, aşa cum
Beţivul îşi iubeşte vinul,
Te iubesc ca pe rubinul
Pe care-l port în sân
Ca să îmi poarte noroc,
Te iubesc cu patimă şi foc;
Urăsc gelozia care-şi face loc
În inima mea, căci nu vreau
Să te-mpart cu-altcineva;

Te iubesc aşa cum
Îşi iubeşte floarea
Fiecare petală a sa,
Te iubesc aşa cum
Iubesc primăvara,
Te doresc la fel de mult
Ca pe vara plină de soare,
Te iubesc ca pe albastra mare
Cu ţărmul plin de pescăruşi;

Te iubesc atunci când
Te porţi cu mine cu mănuşi,
Te iubesc atunci când
Lumina străluceşte
În ochii-ţi jucăuşi;

Te iubesc
Când îmi deschizi anumite uşi
Pe care pot să intru când vreau eu,
Te iubesc când îmi faci
Din hârtie un zmeu
Şi îl înalţi pe bolta senină;

Te iubesc pe întuneric, ca o felină,
Te iubesc atunci când îmi promiţi
Că mă vei plimba c-o limuzină
Poleită cu aur,
Te iubesc atunci
Când îmi spui că-ţi sunt tezaur;

Te iubesc mai mult
Decât îţi poţi imagina,
Dar urăsc de moarte chinul
Pe care mi-l dă tăcerea ta...

Urăsc neliniştea
Care se aşterne
Peste viaţa mea
Atunci când eşti departe
Iar lipsa ta mă doare
Până peste poate,
Te iubesc
Cu fiecare jumătate
De secundă care trece
Din ce în ce mai mult;

Te iubesc demult
Cu iubire de adult
Dar cu suflet de copil,
Te iubesc când mergi tiptil
Prin sufletul meu umil,
Te iubesc atunci când
Treci prin creierii mei
Cu paşi mărunţei;

Iubesc ochii tăi
Şi buzele-ţi cărnoase,
Îţi iubesc şoaptele duioase
Dar şi cuvintele tăioase;

Iubesc clipele haioase
Când îmi spui poveşti frumoase,
Iubesc ticurile tale nervoase
Chiar şi privirile-ți suspicioase;

Te iubesc începând cu ora șase,
Când soarele se trezește
Și luna ne părăsește,
Iubesc trupul tău care mă năucește
Și privirea-ți care vorbește
Fără să spună vreun cuvânt;

Te iubesc atunci
Când mă iubești tăcând
Sau când mă-mbrățișezi râzând;
Tu mă faci să uit cine sunt,
Nu știu dacă mai locuiesc pe pământ
Sau în al nouălea cer...

Un prizonier al iubirii
Și-o sclavă a fericirii
Suntem noi... amândoi,
Vom trăi mereu
Înlănțuiți... stăpâniți
De dor și de iubire,
Avem aripi de zbor
Și de plutire
Pe drumul spre împlinire!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu