luni, 27 februarie 2017

Cu tine

Cu tine iubite, cu tine
Toate zilele îmi sunt senine,
În mine iubite, în mine,
Emoţiile trec peste suspine
Și sar de pe şine
Ca trenurile deraiate,
Cu tine iubite,
Mă bucur de libertate.

Iubirea noastră
E o fereastră spre cer,
Cu tine, timpul
Nu mai este efemer,
Tu eşti al meu corăbier,

Navigăm pe marea vieţii,
Retrăim anii tinereții.

Cu tine trec peste 
Clipele furtunoase,
Cu tine plutesc printre şanse,
Printre zâmbete sau grimase,
Cu tine-am construit
Atâtea case şi temple ale iubirii,
Cu tine-am rupt lanţurile robirii.

Cu tine fug în lume
Departe de comedii, de glume,
Cu tine, nu am nevoie de nume
Sau de pseudonume...
Cu tine sunt doar eu,
Tu ești micul meu zeu,
Te-am iubit, te voi iubi mereu!

© Crisastemis
Din Volumul - Iluzii și deziluzii




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu