marți, 21 februarie 2017

Aş vrea să ştii

Aş vrea să fiu umbra unui vis,
Să stau în pieptul tău
Când sufletul ţi-e deschis,
Aş vrea ca tu să nu fi citit
Tot ce ţi-am scris,
Despre tristeţea
Care m-a cuprins...

 
Aş vrea să ne spunem
Tot ce nu ne-am spus de astă vară,
Aş vrea să uit că dorul meu fost răpus
Din seara când a nins ultima oară,
Când luminile oraşului s-au stins
Pentru prima oară...

Aş vrea ca ceaţa dintre noi să dispară
Şi liniştea clară să nu se fi interpus
Între noi şi Paradis,
Aş vrea ca aburii geloziei
Să nu se fi prelins peste inima ta...

Aş vrea să nu te doară lipsa mea

Aşa cum nu mă mai doare
Nici pe mine tăcerea ta...
Aş vrea să ştii dragostea mea
Că te păstrez în inima mea,
Că nimeni, niciodată
Nu mi te poate lua!


© Crisastemis
Din Volumul – Iluzii și deziluzii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu