sâmbătă, 16 iulie 2016

Tu eşti

Tu eşti mereu cu mine,
Eşti soarele ce niciodată nu apune,

Eşti timpul care trece şi vine,
Eşti pasărea care mă duce
Spre orizonturi senine.

Tu eşti buretele 

Ce-mi şterge din suspine,
Eşti clipa fericită
Din zilele mele bune,
Tu eşti frumuseţea
Nopţilor mele divine.

Tu eşti izvorul meu
Cu apă limpede,
Eşti podul care mă trece
De toate greutăţile,
Tu eşti poarta

Către toate inimile,
Eşti singura cheie
Ce deschide lacătele.

Tu eşti câmpia mea
plină de flori,
Îmi faci din tristeţi
sărbători,
Tu eşti curcubeul,

Cu ale lui calde culori,
Eşti valul blând,

Al unei albastre mări.

Tu eşti motivul meu de a trăi,
Eşti sensul iubirii,
Bucuria de a fi,
Lângă tine, simt că pot pluti.

Tu eşti destinul şi norocul meu,
Doar tu mă faci să trec
peste tot ce e greu,
Tu eşti şi vei fi mereu,
Universul şi Infinitul meu!



© Crisastemis

Din Volumul - Contraste



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu