sâmbătă, 16 iulie 2016

Oare... ?

Dacă azi te-aș întreba,
Îmi vei putea răspunde
Cu toată sinceritatea?
Oare crezi în iubirea mea,
Cum cred eu în dragostea ta?

Oare te doare inima,
Când săgeata iubirii mele e în ea?
Dacă ţi-aş da o bucată din inima mea,
Ai putea să o lipeşti de inima ta?

Dacă sufletul meu
Cu împrumut eu ți l-aș da,
Ai fi demn de iubirea mea?
Dacă ţi-aş da viaţa mea,
Mi-ai da în schimb viaţa ta?

Dacă pe lume ar exista
O altă femeie ce te-ar vrea,
Oare dacă te-ai îndrăgosti de ea,
La mine ai putea renunţa?

Dac-aş fi bolnavă de dorul tău,
Ai putea vindeca durerea
din sufletul meu?
Dacă vreodată mi-ai răni inima,
Ai putea să-ţi repari greşeala?

Dacă aş trece prin foc pentru tine,
Ai putea stinge flăcările uriaşe
Cu lacrimi vărsate pentru mine?
Prin labirintul vieţii, dacă m-aş rătăci,
M-ai căuta, până m-ai găsi?

Oare m-ai putea iubi
Aşa cum îţi iubeşti ochii,
Oare m-ai putea dori,
Aşa cum doreşti
Să vezi zorii dimineţii?

Oare dacă iubirea noastră ar muri,
Ţi-ar părea rău, ai jeli?
Dacă te-ai pierde printre nostalgii,
Eu aş fi liniştea, în care te-ai regăsi?

Aș putea fi oglinda
în care te-ai privi,
Ți-aș face zile frumoase, 

Aș alunga norii gri...
De lângă mine dacă n-ai fugi,
Ți-aș lumina nopțile târzii.

Dacă pentru tine
Aş fi motivul vieţii,
Ţi-aş da aripile tinereţii,
Cu mine ai putea zbura
Departe de lumea cea rea.

Te-aş duce pe un tărâm fermecat,
Unde nu ar exista păcat,
Ţi-aş oferi doar iubire adevărată
Şi fericire nelimitată.

Ţi-aş schimba tristeţea în bucurie,
Ţi-aş da raze de soare, o mie,
M-aş preface-n floare de iasomie,
Te-aş îmbrăca într-o frumoasă ie...

Te-aş pune pe un piedestal,
Ai fi bărbatul ideal,
Te-aş invita la un ospăţ regal
La Palatul Imperial...

Ţi-aş da şi cerul de opal,
Aș face din ireal, real,
Tot Universul ţi l-aş da,
Dacă m-ai primi în viaţa ta.

Dacă ne vom iubi o veşnicie,
Iubirea noastră va fi o făclie
Ce va arde neîncetat
În sufletul tău curat,
În sufletu-mi nevinovat.



Toate drepturile rezervate
© Crisastemis 

Versiunea în limba engleză
a poeziei Oare... ? este - Could You... ?

Din Volumul - Contraste
Autor * Crisastemis








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu