vineri, 22 iulie 2016

Noi doi şi iubirea

Suntem 
Doi călători
Mergând 

Pe acelaşi drum,
Două focuri, 

Din care iese
Acelaşi fum,
Suntem 

Două lumânări
Ce ard până se sting,
Două raze calde

Care se ating...

Eu sunt raza lunii,
Tu eşti raza soarelui,
Dormim
amândouă
Sub acoperişul cerului.

Suntem două păsări
Ce zboară peste timp,
Cântăm în aceaşi limbă,
Iubim acelaşi anotimp.

Suntem două culori
Din acelaşi curcubeu,
Eu sunt inima ta,
Tu eşti sufletul meu.

Suntem două 

Petale de floare
Pline de splendoare,
Iubirea din noi 

Este mare,
Pentru că locuim

Sub acelaşi soare.

Suntem două picături
Din aceaşi ploaie,
Două rânduri scrise
Pe o albă foaie,
Iubirea arde în noi
Ca o văpaie,
Sentimentele noastre,
Puternice şuvoaie,
Vor ţine vie

A iubirii vălvătaie.

Noi suntem două 

Părţi din Univers,
Două litere 

Dintr-un singur vers,
Suntem două celule 

Care se contopesc
Când cu iubirea 

Se întâlnesc.

Suntem două jumătăţi
Din acelaşi întreg,
Când avem probleme,
Tu mă consolezi,
Eu te înţeleg,
Visele noastre converg
Spre acelaşi infinit întreg.


Noi doi 

Și iubirea noastră,
Suntem privitori 

Pe-a lumii fereastră,
Ne pictăm viaţa roz
Sau albastră.

Suntem 

Doi visători,
Trecem prin viaţă 

Nepăsători,
Trăim doar 

Pentru a iubi,
Iubim, pentru a trăi...

Noi nu avem 

Nevoie de nume,
Suntem iubire
Şi-aşa vom rămâne
Până când ura 

Ne va răpune!

 

Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

Din Volumul - Contraste


Un comentariu:

  1. Suflet frumos și sensibil, dai speranța altor suflete rătăcite! Manu

    RăspundețiȘtergere