joi, 28 iulie 2016

Aşteptându-te să vii

Mă plimb printre nostalgii
Aşteptându-te să vii...
Îmi număr paşii pe cărările pustii,
Nu îmi mai simt bătăile inimii,
Lacrimile îmi acoperă iar ochii.

Lumea mi se pare atât de mare,
Singurătatea atât de apăsătoare...
Iubirea mea din depărtare,
Fără tine, nimic nu are valoare!

Timpul parcă-n loc a stat,
Tristeţea pe umerii mei s-a aşezat,
Liniştea mea parcă s-a evaporat...
Cât te iubesc, să nu crezi că te-am uitat!

Fără tine zilele îmi sunt calvar,
Nopţile mi-au devenit coşmar,
Nimic nu mă face fericită,
Îmi e viaţa pustiită.

Dorul de tine îmi macină gândurile,
Trec atât de greu clipele,
Doar iubirea ta mă poate scăpa
De tot ce este rău în lumea mea.

Vreau să mă iei în lumea ta,
Să îmi salvezi inima!
Vreau să vindeci durerea mea
Cu un strop din iubirea ta!

Nu contează cât va mai dura,
Eu te voi aştepta toată viaţa,
Doar tu eşti fericirea mea,
Iubirea mea va fi doar a ta.

Te voi păstra în inima mea,
În suflet mereu te voi avea,
Vei fi cea mai strălucitoare stea
Ce drumul vieţii îmi va lumina.

Dar dacă vreodată
Vraja iubirii noastre se va destrăma,
Te rog nu mă uita,
Păstrează vie amintirea mea!

Dacă din lanţul iubirii ce ne leagă
Se va rupe cândva o za,
Nu va fi din vina mea,
Eu te voi iubi toată viaţa!

Te-am iubit
Mai mult decât aș fi crezut
C
ă pot iubi pe cineva,
Te iubesc cu toată fiinţa mea,
Vei rămane singura iubire a mea,
Poate chiar ultima...

Iar dacă undeva, cândva,
Dumnezeu din nou mă va crea,
Tot lânga tine îmi voi petrece viața,
Căci moartea pentru mine nu va exista
Atâta timp cât voi avea iubirea ta!



Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

Din Volumul - Printre Nostalgii
Crisastemis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu