vineri, 3 iunie 2016

Viciul meu

Sunt dependentă de tine,
Eşti ca un drog pentru mine,
Eşti viciul sau păcatul meu
De care nu pot să scap
oricât mi-aş dori eu,
Am nevoie de tine mereu!

De multe ori aş vrea să fug departe
Dar ceva mă face să te ţin aproape
de inima mea,
Eşti prea puternic,
M-ai înlănţuit în vraja ta.

La tine nu pot renunţa,
M-ai prins definitiv
în capcana ta...
Tu îmi eşti apa, îmi eşti hrana,
Îmi eşti somn şi trezire,
Eşti tristeţe sau împlinire,
Îmi eşti extaz sau plutire,
Alteori, dezamăgire.

Iubirea ta e ca o săgeată otrăvită
Ce m-a făcut să cad în ispită,
Îţi sunt captivă ca o tâmpită,
Nu-ţi pot rezista,
Mă aştern în faţa ta,
Poţi să calci pe mine
ca pe o frunză vestejită.

Nu pot să mă despart
de aroma ta îmbătătoare,
Eşti ca o floare
frumos mirositoare
Dar pentru sufletul meu
eşti otrăvitoare.

M-ai omorât de-atâtea ori
Şi tot de-atâtea ori
m-ai readus la viaţă,
Te joci cu mintea şi orgoliul meu
Şi niciodată nu îţi pare rău
Dacă mă faci să sufăr...

Mi-ai închis iubirea într-un cufăr
şi ai furat cheia,
Te rog, redă-mi libertatea!
Nu mai pot îndura nepăsarea ta...
Te rog, dă-mi înapoi fericirea!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis
Din Volumul SANCTUAR
Publicat De Editura Nobilis





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu