miercuri, 8 iunie 2016

Mireasa ta

Sărută-mă, ca într-un vis ameţitor,
Aşterne-te în faţa mea ca un covor,
Pune pe veci inimii tale zăvor
Să nu mai intre în ea al meu dor.

Pune-ţi capul pe umărul meu,
Să stăm înlănţuiţi în dragoste mereu,
Cuprinde-mă în vraja sărutului tău,
Să fiu Euridice, iar tu să fii Orfeu.

Priveşte-mă cu ochii tăi limpezi,
În labirintul dragostei 

Vreau să te pierzi,
Pe nimeni alta să nu vrei să vezi
Până când se vor aşterne peste tine
Ale iernilor albe zăpezi.

Sărută-mă cum marea îşi sărută valul,

Când pescăruşii vor atinge malul
Dă-mi jos iubite de pe frunte voalul,
Sărută-mă cu patimă, ca nimeni altul.

Mireasă să îţi fiu acum şi pururea,
Căci inima-mi va fi pe veci a ta,
Să nu ne încălcăm jurământul
Ce-i mai presus decât cuvântul.

Cheamă iubite menestrelul,
Pune-mi pe deget inelul
Şi spune-mi că mă vrei,
Că-ţi plac ochii mei...

Spune-mi că mă iubeşti,
Că vom trăi ca în poveşti
Cu prinţi şi cu prinţese,
Cu zâne sau crăiese.

Strânge-mă-n braţe iubitul meu,
Pictează-mă-n culori de curcubeu,

Ridică-mă, să pot atinge cerul,
Vreau să  dau mâna cu Luceafărul!

Sărută-mă iubite,
De-acum până la moarte,
Fă-mă să uit de singurătate,
Du-mă cu tine departe,
Să-ţi fiu prizonieră-n dragoste!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

Din Volumul * SANCTUAR
Publicat De Editura Nobilis




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu