luni, 23 mai 2016

Până la sfârşitul vieţii

De ce nu vrei să crezi
în iubirea mea?
Ştiu, inima ţi-a fost rănită
de altcineva
Dar eu îţi voi reda speranţa.

Voi fi balsamul ce te va vindeca,
Eu îţi voi alunga tristeţea.


Voi fi o stea ce va lumina
Când noaptea se va lăsa.

Voi fi umbra ta,
Cât soarele pe cer va exista,

Eu te voi păzi de lumea  rea.

Nu trebuie să fugi de iubire,
Eu îţi voi da fericire!
De îţi va fi viaţa prea grea,
Eu te voi ajuta
Să treci peste furtuna rea.


Te rog, şterge-ţi lacrima,
Întinde mâna,
Eu o să-mi pun inima
în palma ta
Iar sufletul meu va fi casa ta!

Nu vei mai rătăci pe alei pustii,
Nu îţi vor mai fi trişti ochii,
Eu te voi iubi
Până la sfârşitul vieţii!




Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

**************
 Din Volumul * SANCTUAR
Autor * Crisastemis









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu