miercuri, 25 mai 2016

Drumuri separate

O altă tristă zi,
O altă noapte
trece peste mine,
De când ai plecat,
nu mai am clipe senine...
Tu, numai tu străine
Ai distrus şi ultima
frântură de iubire
Ce o păstram
doar pentru tine.

Mi-e greu să renunţ
la iubirea ta
Chiar dacă suferinţa
este doar a mea,
Dar ştiu că trebuie
să am putere,
Să lupt cu tot ce viaţa
îmi va cere.

Totuşi am obosit
să te tot aştept
Căci rana mi-este
prea adâncă-n piept,
Eu nu mai pot iubi
pe-altcineva
Oricât de mult aş vrea
sau aş încerca.

Trec toamnele cu ploi reci
Iar ochii de lacrimi
îmi sunt seci,
Iernile acoperă sufletul meu
Visând neîncetat la chipul tău.

Mari troiene de zăpadă
Peste trupul meu
au început să cadă
Dar primăvara îmi va lua
suspinul greu
Căci voi merge singură
pe drumul meu.

Te voi lăsa în urma mea
Ca pe un capitol trist
din viaţa mea,
Vei rămâne în inima mea
Doar ca furtuna
ce mi-a distrus liniştea.

Şi totuşi am să te iubesc
până la infinit
Chiar dacă azi
ne-am despărţit,
Te voi păstra în gândul meu
Chiar dacă fără tine
îmi va fi foarte greu!


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

Din Volumul * SANCTUAR



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu