miercuri, 25 mai 2016

Un strop de iubire

Îmi spui că mă iubeşti
Şi că în viaţa ta 

Vrei să mă primeşti,
Dar ştiu că mă minţi,
Vrei să mă scoţi din minţi.

Te crezi prinţul din poveşti,
Vrei să mă umileşti,
Te joci cu mintea,
Cu răbdarea mea,
Vrei să mă prinzi
În capcana ta,
Îmi pregăteşti prăpastia;

Mă faci să tânjesc
După sărutarea ta,
Îmi dai peste cap toată viaţa,
Nu pot să mă stăpânesc,
Simt cum de tine
Mă îndrăgostesc;
De ce nu eşti corect
Să-mi spui direct
Ce ai de gând, vrei doar

Să mă vezi plângând? 
Cum poţi să zâmbeşti
Când eu sunt tristă?
Cât de insensibil eşti,
Tu nu ştii să dăruieşti!
Tu ştii doar să primeşti
Sau să furi
Şi nu te-nduri
Măcar un strop 

De iubire să oferi,
Tu ştii doar să ceri... !


Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

Din Volumul * SANCTUAR



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu