vineri, 29 aprilie 2016

Din cauza ta

Am pus lacăt inimii mele
Iar sufletul mi l-am legat
cu lanţuri grele
Doar din cauza ta,
Iubirea mea...

Mi-am strâns emoţiile
toate la un loc
Şi peste ele-am pus
puţin noroc
Ca tu s-apari în calea mea
Să ne trăim ca-n vise
dragostea.

Iubirea mea din departare,
Ţi-aş pune lumea la picioare
Şi te-aş preface într-o floare,
Ţi-aş fi chiar umbră
ca să-ţi ţin răcoare.

De-ai fi tu vara caldă
Eu aş fi un val blând de mare,
Seara te-aş face-o stea
strălucitoare
Să te privesc cu ardoare.

Să nu mă satur de lumina ta
În noaptea care va urma...
Iubirea mea,
Aş vrea să fii pe veci a mea!

Ţi-aş da şi luna de pe cer
Iar soarele l-aş pune grănicer
Să te păzească cu lumina lui
Până la sfârşitul timpului!





Toate drepturile rezervate
© Crisastemis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu