vineri, 29 aprilie 2016

Răstignirea lui Iisus

Doamne,
Oare pentru mine,
Ai fost răstignit
Şi trupul ţi-a fost biciuit?
Pentru patimile mele
ai fost schingiuit?
Pentru mine Tată
Suliţa te-a străpuns
În coasta-ţi dreaptă,
După planul lor ascuns?

Şi tot nu a fost de-ajuns,
Sângele Tău s-a vărsat
Ca să ştergi al meu păcat.
Eu nu am uitat
Cum Tu, al meu  Împărat,
Sufletul mi l-ai vindecat!

Iartă-i Doamne pe atei
Că şi ei sunt copiii Tăi!
Într-o zi Te vor găsi
Şi se vor căi
Că nu Te-au crezut
Şi Te-au omorât.

Ei au vrut să-ţi vadă chinul,
Lacrimi amare ca pelinul,
Oţet acru în loc de vinul
binecuvântat ţi-au dat...

Dar Tu ai înviat,
Cu moartea peste moarte
ai călcat,
Prin jertfa Ta,
Lumea toată ai salvat!

Vreau să-ţi spăl trupul
Cu lacrimile mele,
Să-ţi vindec rănile
Cu rugăciunile inimii mele,
Să-ţi iau din suferinţe
Cu  ale mele căinţe,
Iar cu metaniile
Să-mi îndrept greşelile.

Îngenunchez
la Crucea-Ţi grea
Şi mă închin în faţa Ta!
Vreau să-ţi iau durerea
Amară ca fierea,
Să îţi dau viaţa mea,
Acum şi pururea!
Vreau să iau spinii
de pe fruntea Ta,
Să te acopăr
cu iubirea mea!

Iar dacă lumea rea
Te va mai îngropa,
Tu tot mereu vei învia!
Vreau să mă ţii la dreapta Ta
Căci Tu eşti Lumina mea!

Doamne,
Eu Te iubesc nespus,
Sufletul meu
Îţi e pe veci supus!
Tu eşti Cuprinsul
şi Necuprinsul,
Eşti Începutul
şi Sfârşitul,
Doamne,
Tu eşti Infinitul!



Toate drepturile rezervate

© Crisastemis






Iartă-ne Doamne pentru toate greşelile cu voie sau fără de voie!
Îţi mulţumim că ne iubeşti şi de rele ne fereşti!
Îţi mulţumim pentru viaţa pe care ne-ai dăruit-o!
Iartă-ne dacă jertfa Ta nu am preţuit-o!
Iartă-ne dacă pentru noi ai trecut prin atâta chin!
Slăvit să fii în vecii vecilor! Amin!



                                                                                               











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu