miercuri, 23 martie 2016

Infinitul şi Nemărginirea

Doamne, cât de mult te iubesc,
Cu Tine adorm în gând
Şi tot cu Tine mă trezesc,
Cât de mult îţi mulţumesc,
Doar pentru Tine trăiesc!

Te am în minte şi în cuget,
Eşti bucurie-n al meu suflet
Şi nu mă lepăd de iubirea Ta
Căci Tu eşti însăşi Viaţa mea.

Când mă macină vreo boală grea
Sau lumea-n jurul meu este rea,
Simt sărutarea Ta blândă pe fruntea mea
Şi Mâna-Ţi puternică peste inima mea.


Alături de Tine păcatul îl voi învinge,
Lângă Tine sufletul nu mi se va frânge
Și nicicând nu voi mai plânge
Căci prin vene-mi curge al Tău sânge.


Tu eşti ca roua dimineţii
Ce-mi şterge lacrima tristeţii,
Eşti stăvilar etern în calea apelor
învolburate,
Doar Tu mă faci să trec uşor
chiar şi peste moarte.

Doamne, Tu eşti balsamul
tuturor rănilor mele,
Eşti cea mai frumoasă Stea
dintre stele,
Tu eşti Fericirea şi Împlinirea,
Eşti Infinitul şi Nemărginirea!



Toate drepturile rezervate
 
© Crisastemis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu