miercuri, 4 noiembrie 2015

Luna și o stea

Lună frumoasă și luminoasă,
Adu-mi iubitul acasă...
Vreau cu drag să mi-l alint
În brațe să mi-l cuprind,
Să-l iubesc cu pasiune
Să uităm de tot ce-i trist pe lume.

Nu-mi doresc altceva decât iubirea sa,
Vreau să știu că n-a uitat de mine,
Că vom trăi din nou zile senine...
Noi niciodată nu ne vom desparți,

Vom rămâne împreună
până la sfârșitul vieții.

Vreau să simt că mă topesc,
Să îi spun la nesfârșit că îl iubesc...
Vreau să uităm de tot ce ne-nconjoară
Să ne trăim povestea de iubire
la fel ca prima oară.

Când mă va strânge el la pieptul lui
Voi pluti pe norii cerului,
Când el cu foc mă va săruta
Mă voi preface într-o stea...
Mă voi aprinde, voi arde ca flacăra,
Voi licări, voi străluci,
Îl voi iubi... până voi muri!

© Crisastemis



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu