miercuri, 4 noiembrie 2015

Muzica și tu

E minunat ce poate face muzica
Şi tu, iubirea mea,
Tu mi-ai schimbat viaţa...
Într-o zi frumoasă
te-am găsit în calea mea...
Am fost atât de fericită
că te-am întâlnit,
Pe loc de tine m-am îndrăgostit,
Doar tu ai reuşit
să-mi ştergi lacrimile,
Mi-ai înlăturat toate temerile.

Am fost fermecată de tine
de la început,
Pas cu pas, inima tu mi-ai cucerit,
M-ai luat într-o lume în care
am învăţat ce-nseamnă iubirea,
Tu mi-ai redat fericirea.

Muzica şi tu,
iubirea mea,
dorinţa mea puternică,
Ai pus inima mea pe foc...
Sunt pierdută în muzică,
Te iubesc...
Îmi place magia ta,
Iubesc frumuseţea ta.

Muzica este singură mea evadare,
Am învăţat toate melodiile tale,
Mă simt atât de bine
când aud sunetele divine,
Vocea ta îmi vindecă toate rănile.

Tu mă iei cu tine în paradis,
Aici nu sunt graniţe,
toţi sunt egali,
Sunt atât de fericită,
Trăiesc un vis real,
nu-i nimic imaginar...
Sunt înconjurată
doar de dragoste şi har.

Este atât de frumos
în lumea muzicii,
Scena este mereu
incandescentă,
Dragostea şi extazul
se simt la înaltă frecvenţă.

Muzica şi tu,
iubirea mea,
dorinţa mea puternică,
Ai pus inima mea pe foc...
Sunt pierdută în muzică
Te iubesc...
Îmi place magia ta,
Iubesc frumuseţea ta.

 
Uneori, muzica nu are nevoie
de cuvinte pentru că este
o emoţie profundă,
Muzica este iubire şi fericire,
Muzica este regina
plină de frumuseţe
şi grandoare.

Muzica nu are rasă,
Muzica nu are culoare,
Muzica este limbajul universal,
Muzica este pur
ă splendoare.

Muzica înseamnă dragoste,
Muzica este libertate,
Muzica este pacea inimii
şi înţelepciunea minţii.

Muzica şi tu,
iubirea mea,
dorinţa mea puternică,
Ai pus inima mea pe foc...
Sunt pierdută în muzică
Te iubesc...
Îmi place magia ta,
Iubesc frumuseţea ta.



© Crisastemis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu