luni, 12 octombrie 2015

Sărut mâinile dragi părinți!

Sărut mâna mama dragă
Îți voi mulțumi o viață-ntreagă!
Tu mi-ai dăruit
ce-i mai frumos, o viață,
Mi-ai pus zâmbetul pe față.

Mi-ai dat ochi ca de migdală,
Obrăjori de portocală,
Păr negru de abanos
Mi-ai dat trup zvelt si frumos.

M-ai învațat
pe oameni să-i iubesc,
Adevărul să îl prețuiesc,
Să merg cu capul sus cât trăiesc,
Că am caracter să dovedesc.

Sărut mâna tatăl meu,
Tu mi-ai dat suflet
frumos ca al tău,
Mi-ai dat inimă bună și curată
Ce de nimeni
nu poate fi cumpărată.

Scumpi și iubiți parinți,
Îngenunchez și plâng
cu lacrimi fierbinți,
Vă sărut tâmplele cărunte
Și mâinile îmbătrânite
de muncile crunte!
Vă rog să mă iertați
dacă v-am greșit cu ceva,
Vă mulțumesc din suflet
că mi-ați dat în dar viața!


©  Crisastemis

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu