duminică, 7 iulie 2024

Așa ne-a fost sigur sortit

Te-am căutat și te-am găsit 

Exact atunci când mi-am dorit,

Destinele ni s-au unit 

C-așa ne-a fost sigur sortit.


Te-am căutat, dar nu prea mult,

În mintea-mi te creionasem demult,

Frumos, mărinimos, tandru, cult,

Cu suflet de copil în trup de-adult.


Mi te-am zidit în poezii 

La ore matinale și târzii,

În toamne cu frunze cărămizii,

În primăveri cu parfum de frezii...


În ierni calde sau geroase,

În veri fierbinți sau furtunoase,

Despre tine doar cuvinte elogioase 

Am folosit în cărțile-mi voluminoase.


Mi te-am făcut sens al vieții,

Oază de bucurii, Elixir al tinereții

De când mi-ai șters lacrimile tristeții,

Te invidiau pân' și poeții...


Ai fost pe primul loc și ești

În inima-mi pe care-o stăpânești,

Dorințele mi le îndeplinești

Ca-n ea mereu să locuiești.


Te-am căutat și te-am găsit 

Giuvaerul meu neprețuit, 

Sufletu-mi curat e fericit

Din ziua când ne-am întâlnit!


Autor © Crisastemis 

Din Volumul - Magia condeiului 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu