joi, 20 iunie 2024

M-ai captivat... 💓


M-ai captivat... ! 💓

S-au uscat florile de tei
La fel ca lacrimile din ochii mei,
De când te cunosc
Radiez de fericire, recunosc... !

M-am liniștit dintr-o dată,
Nu mai am gânduri negre ca altădată,
Inima-mi înflăcărată cântă,
Linia-mi de plutire nu mai e frântă.

Ce bine că faci parte
Din viața-mi ca o carte... !
N-am să te las din mână niciodat'
Că m-ai captivat, îți sunt subjugat;

Nu ai în lume-asemănare
Frumusețe răpitoare,
Ca pe-o floare de nu-mă-uita
Pe sufletu-mi te-aș tatua...

Să fii oriunde, oricând cu mine,
Că nu mă pot sătura de tine,
Pe zi ce trece, mai mult te iubesc,
Darul meu Dumnezeiesc!

Autor © Crisastemis
Din Volumul - Magia condeiului

Versuri originale 💯 Crisastemis
Piesă muzicală creată cu ajutorul AI,
după inspirația-mi proprie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu