luni, 10 iunie 2024

Valuri după valuri

Era o vreme când 

Ca o mare de iubire fremătând

Făceam valuri după valuri,

Lumea-mi ridica piedestaluri;


Eram adulată, sunt și-acum,

Dar mi-am văzut, îmi văd de drum,

Prin muncă și seriozitate 

Am ajuns, ajung ușor departe;


Nu am făcut compromisuri

Să-mi împlinesc dorințe, visuri, 

Speranța și nădejdea-mi toată

A fost, este-n Cerescul Tată,


Preabunul, Îndrumătorul care 

Mi-a netezit a vieții cărare,

M-a însoțit la orice pas,

Mi-a pus în mână nu doar un as.


Era o vreme când 

Cu ochii limpezi lăcrimând 

Îl Lăudam, Îi mulțumeam,

Pentru fericirea ce-o simțeam,


Pentru darurile minunate 

Cu uriașă-nsemnătate...

Îi mulțumesc neîncetat 

Din sufletu-mi cald și curat;


Prin versurile-mi Îi aduc prinos,

Dau Slavă Mântuitorului Hristos,

Treimii Sfinte, Maicii Preacurate,

Mai ales pentru sănătate...


Pentru iertări și binecuvântări,

Pentru multiplele realizări,

Pentru miracolele toate 

De-a lungul timpului întâmplate.


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Ghidată de iubire 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu