duminică, 2 iunie 2024

Te iubesc... ! ❤️

Cum pot din mintea-mi să te scot,

Din sufletu-mi să te alung,

Când de dorul tău tot plâng?

Ce să fac atunci când inima

Îmi repetă încontinuu că nu vrea 

Să o dărui nicicum altcuiva,

Ci să o las să fie doar a ta?

Sunt o romantică pătimașă,

N-am vrut să ucid iubirea din fașă, 

Nici să îmi bat joc de ea... 

Asta-s eu, mi-e greu a mă schimba,

De fapt, nici nu-mi doresc,

Chiar dacă n-am cum să stăpânesc 

Flăcările dorințelor care cresc

Și cu repeziciune se răspândesc

În toată ființa mea... ! Te iubesc 

Așa cum n-am iubit pe-altcineva,

Sunt dependentă de tine, da,

Știi bine asta... !


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Ghidată de iubire 


P.S. ✍️ Nu trebuie să ne rușinăm de iubire, de acea iubire frumoasă, adevărată, statornică, nelimitată. 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu