luni, 3 iunie 2024

Muze dragi... ✍️

Iubesc primăverile 

Cu flori intens parfumate,

Verile blânde, minunate, 

Toamnele cu frunze uscate,

Iernile cu zăpezi imaculate;

Mi-s muze dragi toate,

Scriu despre ele, nu telenovele, 

Ci poeme diverse, frumușele;

Îmbin utilul cu plăcutul

Că trece destul de iute timpul,

Aștern pe foi ce am în cap,

În piele, de fericire nu-mi încap,

Căci simt că cineva de Sus

Mă veghează, îmi cunoaște gândul,

Până și cuvântul înainte să îl spun;

E vorba de Tatăl Sfânt și Bun

Ce Totul a creat! Fie veșnic lăudat 

Pentru lucrările Mâinilor Lui,

Pentru lumina și căldura soarelui,

A Lunii, a stelelor; Pentru mulțimea 

Îndurărilor, Iertărilor, Binecuvântărilor,

Pentru viață, chiar de nu-i eternă,

Pentru Iubirea Sa paternă fără margini

Pe care am descris-o-n zeci de pagini,

Și tot mai adaug câte ceva

La fiece scriere de-a mea...

Îi mulțumesc ziua, noaptea, 

Din inima-mi mare, curată,

Fiindcă de grijă îmi poartă,

Mă ține sănătoasă, 

Ca pe o oaie credincioasă 

La greu niciodată nu mă lasă!


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Ghidată de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu