sâmbătă, 15 iunie 2024

Noi ne... 💕

Noi ne iubim când lumea doarme,

Sentimentele intense ne sunt arme,

Ne apără de orice pericol iminent,

Focul iubirii noastre arde permanent.


Noi ne bucurăm de fiecare clipă

Pe care o petrecem sub aceeași aripă 

De înger minunat, de Dumnezeu creat,

De ani buni ne-am baricadat 

într-un careu

Cu fericirea, care ne dă binețe mereu;


Ca doi porumbei îndrăgostiți

Stăm pe linia de plutire liniștiți,

Zburăm pe bolta albastră senină

Doar când avem nevoie de adrenalină.


Inima mea e plină de tine,

Sufletu-mi simte starea de bine

Când degetele-ți fine alunecă ușor

Pe trupu-mi care freamătă 

Ca un ocean plin de dorință și de dor.


Tu, scumpul meu romantic visător,

Ești parte nelipsită 

din al vieții mele decor,

Ca o fântână cu Apă Vie 

E dragostea-ți vindecătoare,

Mult mai strălucitoare decât o stea

Mă simt când gust un strop din ea.


Floare de nu-mă-uita 

Mi-ai spus demult că-ți sunt; 

Te iubesc de la pământ 

Până la cer și mai departe 

Exact cum scrie în prima mea carte.


Autor - Crisastemis / 2020

Din Volumul - Iubire fără hotare


Muzica generată de AI,
vocea de asemenea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu