miercuri, 12 iunie 2024

Emoții profunde

Te iubesc... ! 

Pe zi ce trece înfloresc,

Radiez de bucurie datorită ție,

Viața-mi e-o sublimă poezie.


Ne stă atât de bine împreună,

Totul ne merge strună... !

Avem aceleași pătimașe firi,

Ne înțelegem din priviri;


Tu știi dinainte ce-mi doresc,

Eu ca pe-o carte deschisă te citesc,

Îmi captezi atenția instantaneu,

Mă surprinzi plăcut mereu;


Îmi bate inima ca o nebună 

Când mă ții strâns de mână,

Fluturași gingași încep să zboare 

Prin sufletu-mi cald, mare;


Emoții profunde mă cuprind,

De tot ce-i pământesc mă desprind,

Ajung în sferele înalte 

Cu sărutu-ți pe buzele-mi catifelate.


Pentru mine parcă ai fost creat,

Trecutul, minunat mi l-ai marcat,

Prezentul, mi-l faci de vis,

Colțul meu superb de Paradis!


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Magia condeiului 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu