vineri, 7 iunie 2024

De obicei...✍️

Cu-al sufletului meu condei 

Scriu ce simt de obicei,

Prin toți porii, iubire respir,

Eman parfum de trandafir...


Fac doar ce-mi place 

Să nu-mi tulbur interioara pace,

Mi-e îndreptată atenția

Spre lucruri ce îmi cresc vibrația.


Mi se pare prea scurtă viața,

Subțire, încâlcită uneori ca ața,

Nu vreau s-o irosesc în zadar,

O prețuiesc enorm, că e un dar;


Am grijă de-absolut fiece clipă,

Nu fac nicicum de ea risipă,

Că anii trec, se duc pe rând,

Nu se mai întorc nicicând... !


Cu penița-mi de aur a inimii,

Prin ale mele nenumărate poezii,

Bucurii vreau să aduc mereu 

Celor care cred în Dumnezeu;


Celor ce-L iubesc, la fel ca mine,

Cărora niciodată nu le este rușine 

Să Îl recunoască, să Îl Proslăvească,

La superlativ despre El să vorbească.


Autor - Crisastemis 

Din Volumul - Ghidată de iubire 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu