vineri, 7 iunie 2019

Volumul iubirii

Play, play, apasă pe buton,
Căci știu că mă vrei,
Dă volumul iubirii tare,
Să dansăm ca doi porumbei
În noaptea asta albă
Fără semne de întrebare,
La prima noastră îmbrățișare
Să se topească bulgării de sare
Făcuți din lacrimile mele mai demult;


Spune-mi o șoaptă, un cuvânt,
Sărută-mă cu patimă,
Să intre tăcerea în mormânt,
Satură-te de mierea buzelor mele,
Iubitule! Vreau să crape pietrele,
Să se oprească roțile timpului în mers
Când vecinul pervers de la etajul patru
Repetă scene de film și de teatru;


Nu lăsa focul să se stingă
În vatra inimii mele, 
care-i ca o oglindă
În care poți să te privești
Când îmi spui că mă iubești...
Încearcă să ocolești barajele timidității
Până mâine, în pragul dimineții,
Dă voalul gros al ceții la o parte
Din gândurile-ți aglomerate,
Bucură-te de clipele acestea minunate
Acum, când Clopotul Fericirii bate!


Toate drepturile rezervate 
© Crisastemis
Din Volumul - Esență de Iubire



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu