joi, 13 iunie 2019

Un mic univers

Ce multe lalele și viorele
Au răsărit în grădina inimii mele!
Astăzi a plouat încetișor,
Dar am crezut că mor de frică,
Am văzut un pui de rândunică
Pe o creangă șubredă de tei!

Din cauza unei vecine curioase
Stau uneori cu perdelele trase
La fereastra dinspre stradă,
Ochii mei blânzi nu vor să vadă
Răutate în nicio ogradă,
Fie ea mică sau mare!

Ce floare superbă de nu-mă-uita
Mi-a adus iubitul de ziua mea!
Eu i-am dat un pupic mic
Pe gurița-i, fragă dulce
Ca să nu apuce să se culce
Până nu m-o îmbrățișa!

Ce  frumoasă este viața
Când nu ai griji sau probleme!
Timpul trece ca nebunul,
A trecut în grabă și taifunul,
S-a dus la Tropice
Să enerveze păsările exotice.

Ce multe diacritice am folosit
În poemele minunate
Pe care mintea mea le-a născocit!
De mii de ori m-am iscălit
Pe fiecare foaie pe care am clădit
Un mic univers,
Scriind vers după vers.

Autor - Crisastemis
Din Volumul - Vise trădate





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu