sâmbătă, 4 mai 2019

Sunt fericită că exiști

Cu mâna-mi dreaptă tremurândă
Îți șterg lacrima plăpândă 
De pe obrazu-ți fin, când cerul e senin,
Îți adun fiecare suspin
Și-l pun pe ramuri verzi de măslin
Să-ți fie somnul lin în fiecare noapte;

Când zările-s întunecate
Îți iau poverile cărate-n spate
Și le arunc la margini de hotare,
Să poți să vezi lumina din depărtare.

Când inima te doare 
Îți dau să bei Apă vie 
Din ale lui Dumnezeu izvoare
De unde beau și eu 
Când sufletul mă doare rău
De dorul tău...

Cu buzele-mi fierbinți 
Îți sărut buzele calde,
Privesc în ochii-ți mari
Cu străluciri de smaralde,
Fiorii dragostei încep să se scalde
În oceane de plăcere
Când simțim blânda adiere 
A zefirului de primăvară.

C-o sfoară groasă fermecată
Mi-e inima legată de inima-ți curată,
Vom împărți iubirea necondiționată
Pe-o perioadă nelimitată,
Pe-aceeași poartă vom intra în Rai
Când îngerii cu păr bălai vor vrea.

Dacă tu n-ai exista, 
Urâtă ar fi lumea de poveste a mea!
Niciun fluture n-ar mai zbura,
Nicio pasăre n-ar mai cânta
În zorii dimineții,
Aș aluneca pe panta tristeții,
Mi s-ar scurta firul vieții.

Sunt fericită că exiști,
Nu în scene de teatru cu artiști,
Ești cât se poate de adevărat,
Mi-ai dăruit tot ce-am visat,
N-am să te părăsesc niciodat'!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Vise în culori





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu