vineri, 10 mai 2019

Cât timp îmi va bate inima

Încerc să mă obișnuiesc cu lipsa ta,
Mai adaug o pagină scrisă în cartea mea,
Mă doare liniștea, tăcerea mi se pare grea
Ca un sac plin cu pietre.

Nu am secrete, nici regrete,
Îmi îndrept pașii spre fericiri concrete,
Deschid ferestre spre cer,
Știu că lucrurile frumoase nu pier
De-aceea sper și cred că totul va fi bine.

Încerc să nu uit de mine
Când mă gândesc la tine,
Trasez linii fine între noi,
Îmbrac în verde copacii goi pictați pe foi,
Le pun pe ramuri flori și porumbei.

Încerc să nu mă rog la zei pentru noi,
Ci doar la Dumnezeu
Căci El te-a adus în drumul meu;
Păreri de rău nu am,
Nici reproșuri la adresa ta,
De iubirea-mi pură poți beneficia
Cât timp îmi va bate inima.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Pe aripile iubirii 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu