sâmbătă, 27 aprilie 2019

Îndrăgostită

Îndrăgostită de inima ta
Voi fi toată viața mea,
Ai fost adăpostul meu pe vreme rea,
Vei rămâne zboru-mi lin de rândunea.

Îndrăgostită de privirea ta
Am fost de la început,
Nu m-a durut inima
Când ai privit pe altcineva,
Căci mi-ai promis
Că nu mă vei înșela.

Îndrăgostită de zâmbetul tău cald,
De ochii-ți cu străluciri de diamant
Am fost și am să rămân mereu,
Te-am purtat,
Te voi purta neîncetat în sufletul meu.

Îndrăgostită de sărutu-ți dulce ca mierea
Din care mi-am luat adeseori puterea,
Topită după tine
Ca o lumânare cu arome fine,
Am ars, am să ard în continuare.

Îndrăgostită de șoaptele tale de amor
Am urcat într-o secundă 
Pe Scara fericirilor,
Porțile Raiului au fost non-stop deschise
Pentru rândurile-mi scrise din toată inima
Pentru tine dragostea mea.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Vise în culori


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu