sâmbătă, 27 aprilie 2019

În brațele tale

De pe acoperișul lumii
Aș vrea să mă arunc
Direct în brațele tale,
Căci am mai făcut
Salturi aproape mortale.

Nu mi-e frică de nimic,
Am învățat să mă ridic
De fiecare dată când cad,
Pot să arunc oricând tristețea
În mări albastre,
Sau în oceane de smarald.

Fie iubirea ta
Condamnarea mea la fericire,
Oricum m-ai ținut pe linia de plutire
De câțiva ani!

Lumea vorbește de bani,
Eu vorbesc despre iubire,
Știu că orice suferință
E drum spre mântuire.

Fie ca lacrimile mele
Să se prefacă-n stele,
În petale de lumină,
Să-ți fie noaptea senină
Când te gândești la noi.

Fie ca Dumnezeu
Să ne ajute pe amândoi,
Să liniștească sufletul tău,
Să-ți vindece inima,
Iubirea mea să rămână în ea!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Supradoze de iubire



  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu