duminică, 24 martie 2019

Fără nicio ezitare

Așteaptă-mă diseară în parcul cu castani,
N-avem nevoie de bani ca să fim fericiți,
Ne vom plimba ca doi îndrăgostiți
De mână, pe aleile bătătorite,
Îți voi povesti vrute și nevrute
Când luna de argint va răsări ca o floare
Pe bolta albastră, mare.
De-mi vei da o îmbrățișare
Eu îți voi da o sărutare,
Vom pune punctul pe i, fără nicio ezitare.

Așteaptă-mă la intrare, la poarta viselor,
Adu-mi un bujor, eu am sa-ți aduc un măr,
Să muști din el o gură,
Să calci dezamăgirea pe bătătură,
Să arunci durerea ca pe o murătură
La răscrucea drumului
Ce duce spre Marea Nordului,
Căci nu-i de folos nimănui;
Vreau să-și pună pofta în cui toți cei care
Nu cred în dragostea nemuritoare.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Gânduri printre rânduri


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu