vineri, 15 februarie 2019

O echipă de nedespărțit

Am pus iubirea la păstrare,
Într-un Ierbar ca pe o floare,
Să-i simt parfumul în fiecare zi,
S-o ud cu lacrimi sidefii de fericire.

Am pus scânteia din a ta privire
Lângă lumina ochilor mei,
Să se aprindă văpăi, când suntem goi
Ca doi copaci fără pădure.

Am desenat un sâmbure de adevăr
Lângă o gură roșie ca o căpșună,
Un colț de stea și-o rază de lună,
Un soare strălucitor,
Și-un cer albastru fără niciun nor.

Te-am introdus într-un decor mirobolant,
Să fim împreună și în veacul celălalt,
Să renaștem în aceeași zi
Ca doi macii roșii pe aceeași câmpie.

Am plantat o vie cu struguri tămâioși
Ca să ne fie recoltele bogate,
Să bem vin dulce pe săturate
Când vântul bate și e frig.

Am agățat cu un cârlig
Inimioara mea de inimioara ta
Ca să formăm o echipă de nedespărțit
Noi și cu iubirea fără de sfârșit.

Autor ✍ Crisastemis
DinVolumul - Puterea iubirii infinite


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu