luni, 14 ianuarie 2019

Legea mea e Dragostea

De dragul amintirilor de ieri
Am să îți scriu zeci de scrisori,
Telegrame și bilețele de amor
Căci fără tine-i gri al vieții mele decor.

De dragul fiorilor de dor
Am să mai rup o za
Din Lanțul slăbiciunilor,
Am să mă leg de tine
Cu fire fine de înaltă tensiune
Căci vreau să fim mereu la înălțime.

De dragul zilelor senine
Pe care le-am petrecut în doi
Am să încerc să dau timpul înapoi,
Să ne iubim ca la-nceput;

De dragul timpului trecut
Am să îți fac așternut
Din petale catifelate de roze,
Am să pun câteva poze cu noi
Lângă trifoiul cu patru foi
Din Grădina Fericirii
Ca să nu cădem nicicând
În prăpastia dezamăgirii.

De dragul tău și al iubirii
Am să rămân aceeași visătoare
Cu inimă de aur, cu suflet mare,
Ca o stea strălucitoare
Am să luminez orice cărare
Pe care ai să mergi;

Vreau să te fac să înțelegi
Că pentru mine nu există alte legi,
Legea mea e Dragostea
Și tot ce ține de ea.

De dragul a tot ce am trăit cândva,
Am să distrug orice piedică
Din calea mea și-a ta,
N-am să las pe nimeni să mi te ia,
Căci Dumnezeu mi te-a dat
Ca pe un dar binecuvântat
Să fim împreună pe timp nelimitat.


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu