miercuri, 16 ianuarie 2019

Iubire ca-n vise

Noaptea care a trecut,
Ne-am plimbat prin vise
Ca la început de primăvară,
Ne-am prefăcut că e sfârșit de vară;
Sub plopi cu frunza rară am făcut popas,
Păsări fără glas au trecut în zbor
Pe cerul albastru fără niciun nor.

Dimineața în zori
Am cules flori de pe câmpii,
Prin lanuri aurii de grâu
Ne-am fugărit ca doi copii,
Am aruncat cu pietricele în râu,
Ne-am îmbăiat până la brâu
În micul pârâu de la margine de drum,
Apoi am colindat prin sat;

În brațe m-ai luat și m-ai sărutat,
Ne-am cățărat în copaci înalți,
Am aruncat doi sfanți într-o râpă
Ca să nu se rupă funia iubirii
Cu care suntem legați,
Ne-am dezbrăcat de dureri,
Ne-am îmbrăcat în raze de soare
Să nu ne prindă potopul mare.

Noaptea următoare
Vom merge pe a Fericirii cărare
Ținându-ne de mână,
Chiar de va fi ploaie sau furtună
Vom petrece multă vreme împreună,
Ne vom iubi ca-n filme și ca în povești
Ca să îți amintești de noi cu drag,
Doar știi că am făcut rămășag cu timpul,
Iubirea noastră nu se va risipi ca fumul
Nici dacă va veni taifunul!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu