marți, 1 ianuarie 2019

Dansez cu tine

Dansez cu tine printre stele
În nopțile calde și reci,
Zbor pe poteci de vise
Ca o pasăre cu aripi largi deschise
Spre tărâmuri de povești;

Când îmi spui că mă iubești
Se bucură Cetele Îngerești,
Arhanghelii și Heruvimii
Ne deschid ferestre spre cer,
Uităm de timpul efemer;

Roata Vieții se oprește în loc
Când mă cuprinzi de mijloc,
Se aprinde iar un foc
În inimioara mea
Când buzele-ți catifelate
Se lipesc de gura mea.

Dansez cu tine, când luna apare,
Tristețea moare, durerea dispare,
Nu mai vărs lacrimi amare,
Vărs lacrimi dulci de fericire;

Ne înțelegem dintr-o singură privire,
Stăm pe aceeași linie de plutire,
Tu-mi dai izbăvire de chin,
Eu îți alung din inimă orice suspin;

Sufletul mi-e plin de bucurie,
Aș sta în brațele tale o mie de ani,
Să ascultăm cântece de nai și de viori,
Să fim ca doi porumbei voiajori.

Dansez cu tine de cu seară până-n zori
Prin grădini imense cu flori,
Printre litere și versuri în culori,
Punem tot ce simțim pe foi veline,
Scriem volume întregi de poezii
Când ne plimbăm printre galaxii;

Ne îmbrățișăm, ne sărutăm,
Facem ocolul Pământului,
Plutim prin mijlocul văzduhului
Pe aripile vântului și ale fericirii;

Când sunt cu tine, 
Nimic nu mi se pare greu,
Ești Centrul lumii, Universului meu,
Pe muzica iubirii tale
Dansează sufletu-mi mereu!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Poeme de amor 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu