miercuri, 26 decembrie 2018

Spune-mi inimă...

Spune-mi inimă, ce vrei să faci?
Să desfaci firul iubirii în patru,
Sau șampania rece
Ca într-o scenă veche de teatru?
Acuși se face noapte
Și iubitu-mi e plecat departe,
Dar mi-a scris o scrisorică de amor,
Zice că se topește de-al meu dor.

Spune-mi, ai nevoie de-ajutor?
Fii cu tupeu, ca din popor,
Dă c-o secure sau cu un topor
În piatra seacă de la râu
Unde-am vărsat lacrimile
Care mi-au curs până la brâu
Când vântul mi-a uscat florile
Și mi-a gonit privighetorile
De pe ramurile înverzite
Din livezile-mi nepângărite.

Spune-mi pe cinstite,
Crezi că va veni iubitu-mi drag
În această iarnă albastră
Când țurțurii de gheață se topesc
Și razele de soare îmi zâmbesc
De la a timpului fereastră?

Eu știu finalul de la povestea noastră
Căci un înger mi-a șoptit
Că Trenul Fericirii a sosit,
Iubitul mă așteaptă ca altădată
Cu un buchet de trandafiri în Gara de Est;
Mergi pe șest, fă-te că nu știi!
Scoate de la naftalină stelele-aurii,
Să le pui de Anul Nou pe al iubirii panou.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu