duminică, 23 decembrie 2018

La mulți ani, iubite!

Pe mine nu mai sunt stăpână
De când mi-ai întins o mână de ajutor
Când era să cad, nu să cobor
De pe o scară înaltă numită Fericire;
Mi-ai dăruit iubire pentru o sută de vieți,
Te-am pus în pagini de povești
Cu zâne și cu Feți Frumoși.

Uneori, suntem ca doi eschimoși,
Când te afli la Polul Nord
Nu-ți caut nod în papură,
Inima-mi se bucură,
Chiar și de la Polul Sud
Pot să aud cum îți bate inima...
Tu ești jumătatea mea,
Eu sunt steaua ta polară,
Iubirea ne este prietenă veche,
Niciodată nu ne-a fost adversară.

Ce frumos ninge afară!
Natura e îmbrăcată
În rochie albă imaculată,
Copiii îl așteaptă pe Moș Crăciun;
La mulți ani iubite,
E tot ce vreau să-ți spun,
Sunt fericită că mă porți
În sufletul tău bun!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu