miercuri, 26 decembrie 2018

Înmulțiri și împărțiri

Când noaptea nu sunt stele pe cer
Și vântul bate la porți închise de fier,
Când nimeni nu vrea să danseze
Pe valsuri vieneze
Inima începe să-mi sângereze
De dorul tău;

Fără tine, îmi e tare greu,
Sărutu-ți dulce, dragul meu
A rămas pe buzele-mi fierbinți
Dar îmi ies ușor din minți
Dacă nu-ți văd ochii cuminți;

Mă rog la îngeri și la sfinți
Să te aducă degrabă în calea mea,
Să ne trăim dragostea
Așa cum ne-am plănuit...
Știu, iarna a venit cam repede
Dar nu toate florile sunt veștede.

În fiecare clipă mă gândesc la noi,
Adesea, aș vrea să dau timpul înapoi,
Să fim super eroi
Într-un film de dragoste, nu de război,
Să trecem cu bine peste greutăți,
S-avem ca pisicile, nouă vieți.

Mi-ar plăcea să locuim
Pe-o insulă îndepărtată
Unde nu există oameni răi,
Să împărțim totul la doi,
Să înmulțim Iubirea cu Fericirea,
Să împletim Bucuria cu Împlinirea;

Dac-am fi vecini cu Nemurirea
Ne-ar fi lină plutirea prin Infinit,
Am avea exact ce ne-am dorit:
Iubire fără sfârșit... !


Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu