miercuri, 19 decembrie 2018

Dac-aș putea

Dac-aș putea descrie iubirea
Aș asemăna-o cu zborul și plutirea,
Cu Infinitul, cu Nemărginirea.

Dac-aș putea face un portret
Fiecărui simțitor poet,
L-aș asemăna cu-n diamant
Pus în vârful unui minaret.

De n-aș avea grijă de orice biet fior de dor
S-ar rupe-o za din Lanțul amintirilor,
Zeul Amor s-ar supăra
Nu mi-ar mai sta ca un paj alăturea.

Dac-aș putea fura din strălucirea stelelor
Aș pune-o părticică în al durerii pridvor,
N-ar mai exista lacrimi și suspin,
Nici gust amar de pelin.

Dac-aș putea distruge stropii de venin
Și fiecare spin de trandafir
Din grădina sufletului cuiva
Inima mea s-ar bucura enorm;

Dac-aș putea să nu adorm
Când Luna îmi zâmbește la fereastră,
Marea Speranței ar fi roz, nu albastră.

Dac-aș putea opri timpul în loc
Aș crede că am noroc și soartă minunată,
Cu cheia numită "Iubire"
Aș deschide-o poartă spre Nemurire.

De n-ar exista clipe de rătăcire
Aș ști ce înseamnă cu adevărat fericire,
Drumul vieții n-ar mai fi atât de greu
Dacă mi-ar arunca cineva mingea la fileu.

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Lumina Iubirii 











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu