vineri, 9 noiembrie 2018

Pecetea ta

Ți-am spus că-mi curgi prin vene
Ca sângele-mi clocotitor,
Iubire neînvăluită în mister,
Timpul petrecut cu tine
Nu-i niciodată efemer;

De-i vifor iarna și năprasnic ger
Îmi ești cer senin, nu lacrimă și suspin,
Te simt în aroma plăcută de vin fiert
Cu scorțișoară
Când stau la gura sobei în prag de seară
Și ninge ca în povești;

Te văd cum îmi zâmbești
Chiar de nu-mi ești aproape,
Se liniștesc zeci de învolburate ape
Când îți aud vocea în vis
Șoptindu-mi "Vino cu mine în Paradis!" 

Ți-am spus că sufletul îmi e deschis
Și inima curată ca o coală albă imaculată,
De tine sunt strâns legată
C-o fundă roșie catifelată,
Nimeni nu mă poate dezlega
De-un legământ făcut cândva;

Iubire, splendidă stea,
De ani de zile port pecetea ta,
Ești ajutorul de nădejde
Când apar furtuni în calea mea;
Nu te-aș da pe lumea toată,
Ești capodopera de artă
Creată de mintea-mi dezghețată,
De mâinile-mi dibace,
Îl ai din plin pe "Vino încoace!"

Ți-am spus că ești floarea parfumată
Din grădina sufletului meu,
Raza-mi de speranță,ajutor în ceasul greu,
Lumina de la capătul tunelului întunecat,
Diamant pur, strălucitor,
Prețios, unic giuvaer... Iu
bire, 
Apă vie dulce de izvor,
Tu înfrumusețezi al vieții mele decor!

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu