luni, 12 noiembrie 2018

Niciun pas în spate

Când degete de vânt îmi bat în geam,
Aș vrea la pieptu-mi cald să te am,
Să-mi fii dulce balsam
Ca-n vremurile de demult;

Când plouă strașnic și e furtună 
Aș vrea să mă adăpostesc 
În inima-ți mare și bună, 
Să strălucesc la fel ca o rază de lună;

Când pomii dezgoliți de frunze 
Tremură de teamă și de frig,
Aș vrea să te strig, să vii degrabă, 
Să strângi lacrimile cerului, 
Să le faci salbă;

Când Marea Neagră are valuri argintii
Vreau să-mi săruți buzele roșii, catifelate,
Să nu faci niciun pas în spate,
Să mă strângi tare de mână 
Ca vremea rea, să devină bună.

Când primăvara va veni
În brațele-ți iubitoare vreau să mă ții,
Să nu îmi mai dai drumul,
Nici dacă va veni taifunul! 

Autor ✍ Crisastemis
Din Volumul - Muguri de iubire 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu