marți, 13 noiembrie 2018

Iubirea, un cuvânt sublim

Între noi doi nu există jocuri de putere,
Există sentimente sincere, profunde,
Privirile-ți blânde mă liniștesc 
De fiecare dată când apele râurilor cresc.

Între inimile noastre 
Sunt punți de legătură, 
Iubirea-i puternica structură de oțel
Ce ține legat al meu bun suflețel 
De-al tău minunat suflețel.

Între noi sunt emoții,
Asemănări fel de fel,
Ne dăm în același Carusel,
Iubim același Fotomodel,
Folosim parfum Chanel;

Când e frig nițel, tu te dai cu strugurel,
Eu mă dau cu ruj pe buze,
Avem inspirație, muze,
Scriem poeme despre flori și buburuze.

În clipele puțin confuze
Căutăm unghiuri obtuze, 
Ne punem ventuze
Ca să scăpăm de răceală
Sau de orice altă boală;

Între noi, nu-i școală, e doar fantezie,
Eu te cunosc dintr-o mie de bărbați, 
Tu mă cunoști dintr-o sută de femei
Cu sâni bogați;

Suntem frați cu fericirea
De când am învățat 
Ce-i zborul și plutirea,
Nu căutăm izbăvirea 
Din mrejele dragostei;

În visele frumoase cu noi 
Sunt focuri și scântei,
Parfum de trandafiri și de ghiocei,
Aripi de porumbei, ramuri de măslin;

Tu nu verși lacrimi, eu nu suspin,
Nu ne înecăm amarul 
În niciun pahar de vin
Când ne înțeapă al geloziei spin;

În povestea noastră
Nu-s stropi de venin
Ci doar lapte și miere,
Nu știm ce înseamnă fiere, 
Nici durere, nici chin,
Între noi e un cuvânt sublim:
"Iubirea"... care ne-aduce împlinirea. 

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Muguri de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu