miercuri, 19 septembrie 2018

Rătăcind...

Rătăcind prin parcuri, pe alei, 
Călcând pe frunze uscate de tei,
Căutând scânteile din ochii tăi,
Cu sufletul flămând de iubire,
Cu gândul la linia de sosire a unui tren
În care se află fericirea 
Și dorul tău peren...

Rătăcind prin vise
Ca o pasăre cu aripi deschise,
Zbor fără să-mi fie frică de nimic, 
Mă implic emoțional 
Într-un stil aproape fatal
În povestea noastră 
Cu un scenariu nu atât de banal
Precum pare...

În zilele cu soare, sunt ca o floare,
Te-aștept pe vechea cărare
Ce duce spre Infinit, dragul meu iubit;
Când cerul e întunecat,
Sufletul mi-e tulburat, inima mi-e tristă,
Dar nu vreau să joc vreun rol de artistă; 

Trec în revistă cu tupeu 
Tot ce se întâmplă în jurul meu,
Când ninge sau când plouă, 
Încerc să tai tristețea în două,
Mă gândesc la boabele de rouă,
La grădinile cu flori parfumate,
La munți și la câmpii,  
La fluturi rozalii, 
Și lacrimile-mi dispar în ceață 
Ca puful de la păpădii.

Tu, iubite, de ani de zile știi
Că te-am pus pe primul loc în viața mea,
Nu vreau să te înlocuiesc cu altcineva,
Inima-mi bate doar pentru tine,
Doar lângă mine îți poate fi bine;

Iubirea adevărată ține o veșnicie,
O poți găsi o dată la o mie,
Sau la un milion de ani,
Nu trebuie să renunți la ea niciodată,
De vrei să fii fericit, 
Ca în poveștile de altădată.

Rătăcind prin pagini scrise,
Cu ferestrele inimii deschise, 
Cu luminile aprinse în sufletul meu,
Așa ai să mă găsești mereu.


Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu