joi, 20 septembrie 2018

Dus-întors

Muzică lină-n surdină,
Strune de viori, clape de pian,
Pleoape întredeschise,
Fiori așezați în șir indian;

Trupul meu diafan
Alături de trupul tău perfect,
Un bilet norocos,
O călătorie dus-întors,
O mică excursie în Univers;

Niciun gând pervers, 
Nicio minciună,
Un sărut pasional 
Cu care se începe 
O noapte nebună;

Pielea ta brună catifelată, 
Mângâierea mea delicată,
Inima ta înflăcărată,
Sufletul meu înfierbântat;

Un pat mare, stropi de sudoare,
Petale de trandafiri,
Amintiri frumoase scoase la lumină,
O boltă senină plină de stele;

Mâinile tale, mâinile mele,
Părul tău făcut inele,
Buzele noastre înfometate, 
Lumânările parfumate,
Șoaptele de amor,
Creează un decor de vis;

Ajungem pe tărâmul promis 
În câteva minute,
Nu ne pierdem timpul 
Cu lucruri mărunte,
Tu escaladezi un munte,
Eu traversez un ocean plin de dor
Cu ochii în tavanul din dormitor,
Urc spre cer, apoi cobor 
Cu picioarele pe pământ;

Ne îmbrățișăm râzând,
Facem ocolul lumii în gând,
Ne spunem câte un cuvânt duios,
Ne întoarcem pe jos 
Din micuța călătorie
Cu planuri pentru căsătorie.


Autor 💓 Crisastemis
Din Volumul - Poeme și Dileme


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu