marți, 18 septembrie 2018

Dulce ca apa de izvor

Când mâinile-mi întind, 
Ești lângă mine, te ating,
Te strâng în brațe cu mult dor,
Luminile stelelor 
Se aprind instantaneu 
Când pui capul pe umărul meu.

Când îți văd privirea cum coboară 
Pe trupul meu, la ceas de seară,
Ca o bucată de ceară
Încep să mă topesc,
Nu știu cum să mă comport, 
Mă bâlbâi, mă fâstâcesc.

Uneori, mă gândesc cum ar fi
Dacă soarele nu ar mai răsări
Pe cerul albastru de catifea,
Oare ce s-ar întâmpla 
Dacă luna de porțelan ar dispărea
Din povestea mea și-a ta?

Mi-ai putea desena pe hârtie 
O rază de fericire aurie sau argintie,
Mi-ai scrie o mică poezie
Despre parfumul de iasomie 
Pe care îl ador, 
Iubitul meu atotștiutor?

Ești dulce ca apa rece de izvor
În luna fierbinte a lui Cuptor,
Te-aș pune la păstrare,
Să-mi stingi focul din suflet
În clipele amare,
Nu te-aș mai lăsa să pleci 
Din viața mea, în veci!

Autor ✍ Crisastemis 
Din Volumul - Poeme și Dileme 







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu