marți, 18 septembrie 2018

Cel ales

Abia acum am înțeles 
Că viața-mi fără tine n-are sens,
Tu ești cel ales de inima mea,
Iubirea sufletului meu.

Eu... fără tine nu sunt eu,
Sufăr în tăcere, agonizez,
Fentez timpul, mă dedublez, 
Evadez din propriile-mi poeme,
Încerc să rezolv anumite probleme,
Să descifrez ce nu pot să controlez;

Nu vreau să te dirijez, sau să te egalez, 
Oricum, te venerez ca pe o icoană
Când îmi sângerează câte-o rană,
Noaptea nu pot să pun 
Geană peste geană,
Nu am liniște, nu pot să dorm, 
Te iubesc enorm!

De dorul tău, sufletul mi se frânge,
Săgeata tristeții inima mi-o străpunge, 
Un ochi îmi râde, altul îmi plânge
Când văd că steaua de la răsărit 
Se stinge;

Bate vântul, ninge, plouă, 
Vreau să rup pisica-n două
Până mâine dimineață la ora nouă,
Doar știi cât te doresc,
Fără tine nu pot să trăiesc!


Autor - Crisastemis 
Din Volumul - Supradoze de iubire 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu